IKLAN BERBAYAR

Sunday, 6 January 2013

IKLAN SEMINAR FARMASI 2013-IPOH PERAK


SEMINAR FARMASI
13 JANUARI 2013-IPOH,PERAK
LOKASI: Hotel Seri MAlaysia.
MASuk; PERCUMA
JOM DATANG BERAMAI-RAMAI KE SEMINAR FARMASI…
Sesiapa yg berminat,hubungi saya scepat munGKIN?????
Sms <nama><no telefon> sekarang…ke
017-6838308 (En Shahrul/Shah)

 “ Kadang-kadang bila nak lakukan sesuatu yang saya tidak pernah lakukan, saya pun ada juga perasaan takut atau tidak berani tetapi setelah saya menilai dengan ilmu, merujuk dengan ilmu dan istikharah dengan ilmu, saya akan buat keputusan dan saya terima dengan apa sahaja hasil yang bakal saya terima dan SAYA BERANIKAN DIRI UNTUK MENCUBA atau MELAKUKANNYA! Kerana jika kita tidak cuba, mana kita tahu hasilnya apatah lagi jika apa yang kita buat adalah apa yang orang lain tidak pernah buat! (Petikan page Seminar Berani 2013)
Peluang utk individu yg bminat memulakan perniagaan (Menjadi Pengurus/Owner kedai farmasi serbanika berkonsepkan francais ) mjual pbagai barangan keperluan am,makanan,kesihatan dan organik.sewa bulanan,product,pegawai farmasi n ubahsuai kedai dtanggung syarikat.lokasi pilihan anda.latihan n tunjuk ajar  dsediakan shingga berjaya.berminat???hubungi saya scepat mungkin selagi kuota masih ada.. Don't not hestatite to contact me ... (En Shahrul/Shah) 017-6838308

gaMBAR TAKLIMAT D putrajaya kuala lumpur

TAKLIMAT OLEH SERINA CHEF WAN AND BRANCH MANAGER


bakal-bakal owner
seminar usahawan francais farmasi
taklimat daripada serena
taklimat daripada Branch Owner






















pharmacy thing side view


others thing side view

ecosway things side view

ecosway things side view

others thing side view

others thing side view

others thing side view

others thing side view

Ecosway things  side view



No comments:

Post a Comment