IKLAN BERBAYAR

Tuesday, 8 January 2013

FARMASI PILIHAN ANDA 2013

Bismillahirahmanirahim...
Alhamdulilah...syukur

kepada anda yang ingin memilih bentuk perniagaan atau sedang mencari apakah jenis perniagaan yang boleh menjamin masa hadapan pastikan anda membuat pilhan yang tepat. Saya di sini ingin berkongsi bentuk perniagaan yang menjamin keuntungan dan tanpa risiko serta permulaan madal yang paling minima. apa yang saya boleh kongsikan dengan anda semua ialah bentuk perniagaan francais bersama ECOSWAY FARMASI. Ecosway Farmasi adalah salah satu perniagaan yang ditaja oleh BERJAYA GROUP bagi mengembangkan lagi pasaran di Malaysia khususnya..kepada anda yang masih ragu atau mencari-cari apakah relevennya perniagaan ini sertailah kami. Kami akan berkongsi bentuk perniagaan ini kepada sesiapa sahaja yang berminat di dalam perniagaan francais terutamanya.



“ Kadang-kadang bila nak lakukan sesuatu yang saya tidak pernah lakukan, saya pun ada juga perasaan takut atau tidak berani tetapi setelah saya menilai dengan ilmu, merujuk dengan ilmu dan istikharah dengan ilmu, saya akan buat keputusan dan saya terima dengan apa sahaja hasil yang bakal saya terima dan SAYA BERANIKAN DIRI UNTUK MENCUBA atau MELAKUKANNYA! Kerana jika kita tidak cuba, mana kita tahu hasilnya apatah lagi jika apa yang kita buat adalah apa yang orang lain tidak pernah buat! (Petikan page Seminar Berani 2013) 
 
Perniagaan eCosway farmasi Francais...
PELUANG INI TIDAK DATANG SELALU MUNGKIN HANYA SEKALI SEUMUR HIDUP ANDA. JADI JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN INI…
NAK BERNIAGA MEMANG ADA RISIKO…TAPI KALAU BERANI AMBIL RISIKO DAN BIJAK GUNA PELUANG DAN RUANG, USAHA BERTERUSAN DENGAN CARA YANG BETUL, ANDA AKAN DAPAT HASIL YANG TIDAK TERNILAI DIKEMUDIANNYA….


FOLLOW THE RULE N DON’T BREAK THE RULE’S
Kepada yang memilih perniagaan eCosway Farmasi, TAHNIAH YE!!!
Kepada yang masih takut2 dan ragu2, 1001 perasaan negative…
MARI KITA JUMPA…SAYA SHARE APA YANG KURANG YAKIN ATAU RAGU ITU….
Peluang utk individu yg bminat memulakan perniagaan (Menjadi Pengurus/Owner kedai farmasi serbanika berkonsepkan francais ) mjual pbagai barangan keperluan am,makanan,kesihatan dan organik.sewa bulanan,product,pegawai farmasi n ubahsuai kedai dtanggung syarikat.lokasi pilihan anda.latihan n tunjuk ajar  dsediakan shingga berjaya.berminat???hubungi saya scepat mungkin selagi kuota masih ada.. Don't not hestatite to contact me ... 
Branch Owner.

(En Shahrul/Shah) 017-6838308


Gambar: Ruang niaga luas dan selesa hawa dingin dlln lg keperluan yg diberi secara percuma









Gambar: Kemudahan Farmasi juga disediakan oleh pihak syarikat secara percuma


 Gambar: Kekemasan sudut barangan kelihatan menceriakan suasana konsep membeli belah








Gambar: Harga yang ditawarkan berpatutan manakala produk kesemuanya "high quallity" dan terjamin









Gambar: Laluan atau lorong yang cukup selesa bg para pelanggan yg berkunjung ke ecosway farmasi

















No comments:

Post a Comment